24 października 2021|

Boty

Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat botów w HR, poznać ich zastosowanie, funkcjonalności, ogólne możliwości wsparcia, skontaktuj się ze mną wypełniając formularz.

Pozwolę sobie na kontakt w celu przeprowadzenia krótkiej rozmowy na temat Twoich potrzeb w obszarze usprawnienia komunikacyjnego lub procesowego w organizacji przy użyciu botów: chat bota lub voicebota.

Donata Hermann-Marciniak
donata.hermann-marciniak@psml.pl
tel. kontaktowy: 536-522-388

?Zachęcamy do wspólnego testowania HroBotki: https://niezwalniam.pl/test-chatbot/

26 października 2021 odbył się Warsztat online – “Chatbot jako narzędzie do zarządzania wiedzą. Od pomysłu, przygotowanie briefu, po wdrożenie i doświadczenie” to warsztat, który poprowadziłam wraz z fantastycznymi gośćmi.

?‍?Chatbot to narzędzie coraz częściej wdrażane i coraz bardziej doceniane w organizacjach, niezależnie od branży. Boty wspierają obszar szeroko rozumianej komunikacji z klientem, użytkownikiem czy pracownikiem. Dzięki automatyzacji procesów redukuje koszty i ulepsza pracę zespołów.

W związku z rosnącym zastosowaniem chatbotów oraz zainteresowaniem wdrożenia tego rozwiązania, ideą warsztatu “Chatbot jako narzędzie do zarządzania wiedzą. Od pomysłu, przygotowanie briefu, po wdrożenie i doświadczenie” powstał pomysł na przeprowadzenie warsztatów na temat botów.

Podczas warsztatów przedstawiliśĶy uczestnikom funkcjonujące boty, które wspierają firmy z różnych branż, w różnych obszarach.

Prowadzący:

Donata Hermann-Marciniak ekspert ds. prawa pracy ucząca HRoBotkę prawa pracy, Liderka Kampanii “niezwalniam.pl”

Mariusz Pełechaty – CEO Kodabots

Prelegentki:

Laureatki konkursu Lidera Zakupów odpowiedzialne za wdrożenie bota Eva do obsługi klientów firmy:

Małgorzata Mączka – Head of Middle Office and Purchasing Team BNP Paribas Bank Polska S.A.

Aneta Samul – Head of General Services Procurement Team at BNP Paribas Bank Polska S.A.

oraz

Monika Ścibor-Staniszewska – Product Owner Santander Consumer Bank odpowiedzialna za wdrożenie bota w celu wsparcia komunikacji wewnętrznej firmy

Kategorie