ŚWIADECTWO PRACY (wzór nieaktualny)
Jednym z podstawowych obowiązków pracodawcy, w związku z zakończonym stosunkiem pracy, jest wydanie pracownikowi świadectwa pracy. W związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy, świadectwo pracy powinno zostać wydane pracownikowi niezwłocznie. Co istotne, wydanie pracownikowi świadectwa pracy nie może być uzależnione od uprzedniego rozliczenia się z pracownikiem.
Uwaga!
Od 1 stycznia 2017 weszło w życie nowe rozporządzenie w sprawie świadectwa pracy, które wprowadza zmiany w terminie wydawania świadectwa pracy, a także zmienia samą treść a co za tym idzie, wzór świadectwa pracy.
Zachęcam do zapoznania się z zaistniałymi zmianami obowiązującymi od 1 stycznia 2017 :http://bit.ly/2hV7P7e
Wzór świadectwa pracy wraz z komentarzem znajdziesz tutaj: http://bit.ly/2irRHgO
Świadectwo pracy – zmiany od 1 czerwca 2017 r.
W dniu 1 stycznia 2017 zaczęło obowiązywać rozporządzenie Ministra...
Treść świadectwa pracy – uwaga! od 1 stycznia 2017 zmiana przepisów!
Jednym z podstawowych obowiązków pracodawcy w przypadku rozwiązania...
ŚWIADECTWO PRACY (wzór nieaktualny)
Jednym z podstawowych obowiązków pracodawcy, w związku...